تاریخ ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 97

زمان شروع ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

تاریخ ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 97

زمان شروع ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

اخبار مربوط به زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای در سال 1397 همچنین زمان ازمون کتبی

کلمات کلیدی

کلید کنکور فنی مکانیک سال 95

پاسخنامه کنکور فنی مکانیک سال 95

نمونه سوالات کنکور فنی مکانیک 95

سوالات کنکور مکانیک فنی 95

سوالات کنکور فنی مکانیک 95

دفترچه سوالات کنکور مکانیک فنی 95

دانلود سوالات کنکور کاردانی مکانیک 95

کلید ازمون کاردانی معماری 95

پاسخنامه کنکور فنی معماری 95

نمونه سوالات کنکور فنی معماری 95

سوالات کنکور کاردانی معماری 95

سوالات کنکور فنی معماری 95

کلید سوالات کنکور فنی حسابداری 95

پاسخنامه کنکور فنی حسابداری 95

سوالات کنکور کاردانی فنی حسابداری 95

سوالات تخصصی کنکور فنی حسابداری 95

دانلود سوالات کنکور فنی حسابداری 95

کلید سوالات کنکور فنی کامپیوتر 95

کلید ازمون فنی سال 95 کامپیوتر

پاسخنامه کنکور فنی کامپیوتر 95

سوالات کنکور کامپیوتر 95

سوالات کنکور فنی کامپیوتر 95

عین سوالات کنکور فنی سال 95

دفترچه سوالات کنکور کاردانی فنی 95

دفترچه سوالات کنکور سال 95

دانلود سوالات کنکور کاردانی 95

اصل سوالات کنکور کاردانی فنی 95

نتایج کنکور کاردانی فنی 95

سایت اعلام نتایج کنکور فنی 95

تاریج اعلام نتایج کنکور فنی

  • ۰
  • ۰

اطلاعیه جدید شهریور ماه 95 :

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبتنام کننده درآزمون دوره‌های کاردانی نظامجدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی– غیرانتفاعی) سال 1395 میرساند،که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون فوق (اعم از رشته هایی که پذیرش آنها با آزمون و یا با سوابق تحصیلی بوده است) در روز دوشنبه مورخ 95/6/15 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی:www.sanjesh.org  اعلام می‌گردد. لذا از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند، دعوت می‌شود با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به همراه اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی آموزشکده‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط ، در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. 

منبع :سازمان سنجش کشور


جهت مشاهده نتایج کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای سال 95 اینجا کلیک کنید

با عرض سلام و با آرزوی موفقیت برای متقاضیان شرکت در کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای در سال 95،به اطلاع تمامی عزیزان می رسانیم زمان اعلام نتایج کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای سال 1395 هنوز از سوی سازمان سنجش کشور مشخص نشده است وب سایت همیار دانشجو پیگیر این موضوع می باشد به محض دریافت اخبار در این زمینه در همین صفحه قرار داده خواهد شد.


جهت مشاهده نتایج کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای سال 95 اینجا کلیک کنید

اخبار اعلام نتایج کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای سال 95

زمان ثبت نام و برگزاری و اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال1395

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1395 می‌رساند.زمان برگزاری کنکور فنی وحرفه ای وکاردانش سال 95 و زمان ثبت نام کنکور فنی وحرفه ای و کاردانش سال 95 و زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی وحرفه ای و کاردانش سال 1395 در تاریخ های مذکور در ادامه مطلب می باشد.برای مشاهده تاریخ ثبت نام کنکورکاردانی فنی وحرفه ای 95 به ادامه مطلب بروید.

نمایش این مطلب برای همه...

که زمان ثبت نام  کنکور کاردانی فنی وحرفه ای و کاردانش از 22 اردیبهشت ماه الی 29 سال 1395 می باشد.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی وحرفه ای وکاردانش سال 95 هم در 22  مرداد  ماه سال 1395 می باشد

واعلام نتایج کنکور فنی وحرفه ای وکاردانش  در سال 1395 هم  در 25 الی 30  شهریور ماه می باشد.



از کابران گرامی خواهشمندیم هرگونه خبر و یا نظری درباره اعلام نتایج کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای سال 95 دارند را در قسمت نظرات اعلام بفرمایند با تشکر

جهت مشاهده نتایج کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای سال 95 اینجا کلیک کنید
منابع آزمون MSRT سال 95 کلیک کنید

جهت دانلود رایگان دفترچه سوالات کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال 95 اینجا کلیک کنید

جهت دانلود سوال +پاسخنامه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای رشته حسابداری سال 95 اینجا کلیک کنید


جهت دانلود سوال +پاسخنامه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر سال 95 اینجا کلیک کنید


جهت دانلود سوال +پاسخنامه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای رشته معماری سال 95 اینجا کلیک کنید


جهت دانلود سوال +پاسخنامه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای رشته مکانیک سال 95 اینجا کلیک کنید

جهت دانلود سوالات + پاسخنامه تشریحی درس ریاضی 3 کنکور فنی سال 95 کلیک کنید


نظرات (۴۲۵)

من که سال قبلم کنکور داده بودم دهنمونو سرویس کردن تا نتایج و اعلام کنن فکر کنم آخرای شهریور بیاد بازم اگه از برو بچ خبر گرفتم میام اینجا میگم
تو روخدا زودتر بگین مردیم از دلشوره🙏🙏😣😣😣😭😭
سال اولمه لک کنکور میدم طفا زود جوابارو بدید ممنون
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کسانی که در این زمینه زحمت میکشند .من سینا هستم امسال سال اولمه که کنکور دادم و امید وارم ک قبول شم♡♥ لطفا جواب هارو یکم زود تر ارسال کنین اگه امکان داره ممنون باز هم خسته نباشیدو خدا قوت
سلام توروخدا تاریخ اعلام نتایج رو بگید داریم دق میکنیم سال اولمه دارم شرکت میکنم با تشکر
سلام اگه تعداد نفرات شرکت کننده درکنکور و هم بگین ممنون میشم با تشکر
  • سید غلامرضا حسینی
  • سلام و خسته نباشید به همگی مدیر سایت میگم چرا داخل سایت ها سوالات و پاسخ نامه کنکور سراسری را یک روز بعد کنکور گذاشتن  چرا سوالات و همراه پاسخ نامه نمیدن آخه مگه کنکور کاردانی با کنکور سراسری چه فرقی میکنه که اینا این کارا میکنن اگه میشه سوالات و جواب کنکور کاردانی تمام رشته ها را بزارید من رشته کامپیوترم هر جا گشتم نتونستم پیدا کنم اگه میتونی پیدا کن دل شوره گرفتیم به خدا با تشکر.
    اگه تعداد داوطلبای کامپیوترو بگین ممنون میشم
    سلام توحید هستم از تبریز لطفا اگه بشه و امکان داشته باشه نتایج رو زود اعلام کنین ممنون 
    سلام من کنکور اولی هستم وتجربه دراین زمینه ندارم تورخدا نتایجو زود اعلام کنید دل تو دلم نیس
    سلام من کنکور اولی هستم وتجربه دراین زمینه ندارم تورخدا نتایجو زود اعلام کنید دل تو دلم نیس
    نتیجه کنکور کاردانی و فنی حرفه ای 95 در 31شهریور میدن

    به سلامتی همه بچه های رشته کامپیوتر

    پرچم رشته کامپیوتر بالاست
    داداش سینا علی خان راست میگه خیلی منتظر نباش اینا بچه های فنی رو میچزونن...سراسری ها واجبترن فعلا بحث ملت درباره اوناس....
    پرچم فنی ها باااااااااااااا لااااااااااااااا

    بابا نترسین مگه شما دیشب 20:30نگاه نکردین

     

  • زهرا رادمهر
  • باسلام ممنون از وبلاگ خوبتون به احتمال زیاد جواب کنکور کاردانی رو دهه دوم شهریور اعلائم میکنن.لطفا اگه میشه تعداد داوطلبین رشته کامپیوترو اعلائم کنید.باتشکر
    وووی خواهشا زود اعلام کنید من باره دومه کنکور میدم و رشته کامپیوتر هسم ب نظر من سوالهای  امسال خیلی اسون تر بود منتظر نتایجم 
    پرچم معماری ها خیلی حیلی بااااااااااااااالاست
    سلام اگه میشه تورو خدا تعداد شرکت کننده کان نقشه کشی معماری رو زود اعلام کنید باتشکر
    سلام تو رو خدا هر چی سریعتر نتایج رو اعلام کنید مردیم از دلشوره و سلامتی همه ی برو بچ کامپیوتر اینشالله که هر جا دوست دارین قبول شین 
    فقط ساخت و تولید بزن زنگوووووووووووووووووووووووووووووووو
    بچه ها یکی جواب منو بده داوطلب های رشته معماری چندنفر بودن
    کلاپرچم فنی بالاس
    سلام دوستان روز بخیر من امسال کنکور نداشتم ینی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بوده بعد بجای معدل دیپلمم معدل ترم اولم رو وارد سایت کردم الانم نمیدونم چیکار کنم معدل دیپلم شدم هیجده و نیم ولی معدل ترم اول شدم هیفده و نود لطفا راهنماییم کنید نگرانم که قبول نشم
    سلام لطفا هر چه زود تر جوابارو بوین همه خیلی نگرانن،دوستان میدونین چند نفر غیر مجاز میشن؟
    سلام .لطفا هر چه زودتر جوابارو بزارین کلی کار عقب مونده داریم بابا
    سلام به همه. فکر کنم 31 شهریور جوابا بیاد
    جان مادرتون نتایج زود اعلام کنید توروخدا

    سلام به فنی های عزیز✋🏻 نگران جواب نباشین😉 اگه واقعا 4تا سوال درست جواب دادین مطمعا باشید👌 ✍🏽 بهترین دانشگاه🏢 روزانه براتون میگیره خودم اولین سالم بود از 190 تا سوال 140 تا 100% زدم امسال هر کس که کنکور داده پذیرفته میشه با امید پیروزی💃🏼
    زودترنتیجه هاروبگیلطفا
    من فکر کنم بیاد تا هفته دیگه خدا کنه قبول شیم
    خواهشا قبل ازاینکه مهلت ثبت نام دانشگاههای آزاد تموم بشه نتیجه کنکور فنی حرفه ای رو اعلام کنید،مخصوصا کنکور اولیها.ممنون
    😓😓 وای توروخدا زودتر جواب بدین .. رشتم کامپوترهـ 😎💓 
    به امیــــد موفقیت بــــرای هــمــه بـــچــه های کامپوتـــر✌👑
    کامپیوتر😂
    پرچم فنی ها ک کلا بالاست جامعه واقعا به حضور بچهای فنی نیاز داره

    مخصوصا کامپیوریا.

    کاش زودتر جواب بیاد مردیم از دلشوره.راستی بچه ها میگن چون امسال تعدادبچه های  فنی مطابق با رشته های دیگه کمتر بوده احتمال قبولی افراد در دانشگاهای دولتی خیلی خیلی زیاده

    ندا جان حالا اگه دانشگاه قبول بشی چون نمره وارد شده با مدارکت مغایرت داره از دانشگاه حدف میشی این نکته داخل دفترچه نوشته بود.ما کنکورمون جمعه فک کنم 22 بود تا ساعت 12شب پنجشنبه امکان ویرایش داشت برا منم همین مشکل پیش اومده بود خداروشکر متوجه شدم و ویرایش کردم
    اقا اگ میشه یکم دیر اعلام کنید نتایجو ما یکم زندگی کنیم خوش بگذرونیم.قبول شیم میریم دانشگا نشیم هم میریم سر کار.
    فاطمه خانوم واقعا اینطوره؟؟؟پس ینی اگه کنکور رو هم قبول شم اونجا میندازنم بیرون؟؟؟بدبخت شدیم رفت دیگه
     پرچم حسابــــــــداری بــــــــــااااااااااااالاس،لطفا نتیجه ها رو زودتر اعلام کنید...
    استرسش از خوده امتحان بیشتره😣😣
    سلام شما میدونید زمان ویرایش ثبت نام کنکور کیه اگه میدونین تورو خدا زود تر بگین
    سلام خسته مباشید بعدازاعلام نتایج کنکور همه قبول میشن؟ توروخدازودتربگین
    سلام، ن عزیزم بستگی داره امتحانتو چطوری داده باشی،اگ همه قبول میشدن ک امتحانی درکار نبود😎😎
    سلام خدمت دوستان اصلا نگران نباشین امسال پذیرش خیلی خیلی بالاست همه قبول میشن..... پرچم کامپیوتر هم بالاست
    سلام
    یعنی اگرتو ثبت نام کتکور معدلمون از خودمون زده باشیم دانشگاه ماروحذف میکنه .  قضیه چیه 
    خب تقصیر ماچیه ..ماسال اولی هستیم هنو دیپلم ندادن که ...چه برسه به معدل دیپلم ....خواهشا یکی پاسخ بده
    پرچم PLC بالااااااااا
    بر و بچ برق صنعت دست خوش
    آغــــــا
    میگن امثال سوالا خیلی پیچیده بوده و فریب دهنده ضاهراً آسون و باطنش خیلی سخت بوده
    میگن اکثراً نمره منفی آوردن😭😭😭😭
    البته من اطلاعی ندارما همه اینارو از خودم درآوردم😂😂😂😂
    من سال دومه کنکور میدم😎سال قبل شبانه قبول شدم ویه ترم هم خوندم
    امسال هم به امید روزانه شرکت کردم🙋
    خواستم بگم نگران نباشید پارسال با۱۳سوال شبانه قبول شدم پس نترسین انشا...همگی قبولین
    آهوم راستی دعام کنین من بدبختم مرسی اه💋
    بچه ها هرسوال اشتباهی که تست زده باشیم چندنمره منفی داره تروخدا جواب بدید استرس گرفتمه بدجور
  • علی عبدالخانی
  • سلام ..میگم دوستان زمان  نتایج کنکور چه روزیه....
  • علی عبدالخانی
  • هر 3تا سوال اشتباه یه نمره منفی داره یعنی یه سوال صحیح اشتباه میشه
    سلام به همه بچه های کامپیوتری من کاردانی رتبه ام ۲۲۰شد دانشگاه شیراز قبول شدم امسالم امتحان کارشناسی دادم اصلا استرس نداشته باشید همه قبول میشید برامنم دعا کنید قبول بشم
    راستی جواب کنکور فکرکنم ۲۵بیاد از ۵مهر هم شروع کلاسا هست درضمن بنده خدای که معدلشو اشتباه وارد کرده مشکلی نداره
    سلام
    خسه نباشید همگی چرا ترس دارید همگی خراب کردیم نگران هیچیم نباشید همه دولتی قبولیم البته با این تفاوت ک شهریمون میشه یک میلیون سیصد از هیچیم نترسید.خخخخ
    سلام بچه ها من رشته ی ی کامپیوتر امسال کنکور دادم نمیدونم قبول میشم یا نه ولی فکر نکنم قبول شم تو رو خدا برام دعا کنید
    مرسی آقا علی. خیالم راحت شد هووووووف😧😧😧
    سلام خسته نباشید لطفا یکی بگه چنتا داوطلب داشته رشته ی حسابداری لطفاااااا
    کی جوابا میاد واییی دعا کنید
    سلام من رشتم کامپیوتره نتایج کنکور کی میاد مردم از استرس
  • کنکور فنی و حرفه ای
  • سلام دوستان
    سایت اصلی جواب کنکور و پذیرفتگان چیلتر بود با  قند شکن رفتم دیدم امسال ۱۲۵هزار داوطلب پذیرفته میشن ک ۳۴هزار نفر برایه دولتی ومابقی موسسات غیردولتی من امسال دومین سال شرکت میکنم خدا کنه ک رتبم مس پارسال بشه قبول شم.
    موفق باشید.
    من رشتم حسابداریه لطفا تاریخ اعلام نتایجو بگیییییییین


    سلام اعلام نتایج چ موقع هست؟؟

    بچه ها کی موافقه همگی دولتی قبولیم؟؟؟؟؟؟ سوووووووت   بزنه
    سوووووت
    سوووووووووووووت     هوووووووورراااااااا
    سلام 
    به همگی خسته نباشید
    زیاد استرس نداشته باشید منم سال اولی بود اونم کامپیوتر .
    به خدا اینقدر که ما استرس داریم هیچ کدوم از بچه های رشته های دیگه ندارند
    به خودتون امید بدید.مثه من نگران نباشید به خدا توکل کنید.اونم با وضعیتی که داشکده های فنی داره باصندلی خالی همتون قبوووول میشید.
    خدانگهدار 

    S oooooooo tttttttttt
    سو و و و و و و و و و و و و  و و و  و و  و  و  و   ت
    لطفا نتایج رو زود اعلام کنید..ممنون میشم
    س ووووووووو ت

                        س ووووووو ت

                                           س ووووووو ت

                                                             س ووووووووو ت
     
                                                                                  س ووووووووو ت
  • علیرضا اکبری
  •  من ک قبول نمیشم ولی  زود تر بگید   امیدوارم قبول بشم  ممنونم از همه دستندر کارت  فداتون 09016964942 معماری  هر کی  خواست کمک بگیره بیاد   پیوی  تله 
    لطفا تاریخ  اعلام نتایج کنکور رو بگین دق کردیم

    لطفا سریع تر جواب کنکور ها رو اعلام کنین استرس داریم.
    واااای خدا اینا چرا همچین میکنن چرا جوابارو نمیگن اخه کی میخاد جواب بیاد دلمون ک هزار راه رفت ....من رشتم گرافیکه اگ تعداد داوطلبارو میدونین بگین لطفا....ایییی خدااا ایشالا همه یجای خوب قبول شن ماهم ب ارزومون برسیم 💝😉
    جوابای کنکور فنی کی میاد ؟
    با سوت زدن دولتی میارین
    اگ میدونین اینجوریه پس ادامه بدین فاصله بینش نندازین
    من رشتم نقاشیه کنکورم نداشتیم اما ب شرط معدله ولی باید تو سایت ببینیم رتبه هامونو
    سلام دوستان ... من معدل دیپلمم رو کمتر از اون چیزی ک بود وارد کردم ... الان تکلیفم چیه؟؟؟
    سلام  بابا جدابادمون دراوردید جون مادرتون جواب بدید دیگه مردم سرکاری شما که نیستن سال قبلم همین بالارو سرمون آوردید

    سلام دوستااااان

    رشته های با معدل  اگه معدل بالای چند باشه به نظرتون قبول میشه

    سووووووووووووووووووووووووت
    بر عکس شما ها من اصلا استرس ندارم
    خواهشا هرموقعی که نتایجو زدن دیگه سکوت نکنید هرکی نتیجشو بگه
    ای بابا پس جوابای کنکور فنی کی میاد؟
    سلام تروخدا حداقل تعداد داوطلبین رشته کامپیوترو اعلائم کنین ممنون
    تعداد داوطلبین کامپیوتر میگن امسال کم بوده ولی هیچ کس آمار دقیق شو نمیدونه
    یعنی میشه منم قبول شم!! 🎉🎉
    خداکنه25امش بدن جوابارو
    سلام دوستان میگم تکلیف اون دوتا سوال شبکه که از فصل پنج(مطالعه آزاد )اومده بود چی میشه به نظرتون؟
    واااااااااای ماماااان کامپیوتری ها چقد زیادن  یعنی من قبول نمیشم  
    اوووووخ قلبم سکته کردم 
    الفاااااااااااااااااتحه مصلوات گگگگگ

    سلام خدمت همه .ببخشید من رشته تاسیساتم میخواستم ببینم اگه کسی خبر داره که چه وقتی نتایج اعلام میشه بگه چون اول سالمه از دلشوره دارم میمیرم
    واااااای من الان سکتههههه میکنم هیچی جواب ندادممممم 

    اگه قبول نشم میمیرممممم 😭😭😭دق کردم از استرس جوابارو بدددددین
    تروخدا جوابارو بزارید
    اولا فقط کامپیوتر :))))

    دوما عرض کنم خدمتتون دوستان تا اواخر ماه میدن نتایجو، نگران چیین الان ؟

    سوما من کم استرس ترین روزای عمرمو دارم میگذرونم شماها چتونه ؟!؟!؟!؟😂😂😂
    سلام به همه.بابااینقداسترس نداشته باشین من یه 20تاتست زذم ولی مطمئن نبودم بعدم قشنگ خوابیدم الان اصلااسترس ندارم.اگرم قبول نشدم به همه میگم بابام نذاشت برم دانشگاه
    Hame bache haye computrrrr
    Parcham balas❤

    پرچم کامپیوتر همیشه بالاس 
     
    حالا  این همه استرس چرا ، نگران نباشید  هر جا که خودتون دوست دارید قبول میشید اینو مطمعن باشید ، چون منبهتون میگم اصلا اثلا اسلا نگران نباشید 
    پس کی این نتایج رو اعلام میکنید بابا مردیم از نگرانی

    سلام ببخشید اعطاعی ندارین ک جواب کنکور کی میاد
  • رضا صادقپور از فارس/شهر کره ای
  • سلام من رشته الکتروتکنیک هستم سال اولم هست که شرکت میکنم امسال خیلی سوال های ما سخت بود خیلی سخت امیداروم که قبول بشوم من خیلی تلاش کردم در مورد اعلام نتایج من در یک سایت خوندم که در دهه ی آخر شهریورماه اعلام میشه حدودای۲۰شهریور میشه
    سلام دوستان یه چیزی میگم شاید باور نکنید من اینقدر کنکور دادم دیگه کار کشته شدم یه جورایی دیگه قدیمی شدم کمر و همین کنکور شکست ولی خم به ابر و نیاوردم مخلص کلام اعلام زمان دقیق نتایج کنکور سراسری کاردانی فنی و حرفه ای سال 95 23 شهریور خواهد بود این و کی میگه ؟ خب من دیگه من کی ام ؟ مرتضی مرتضی کیه ؟ اصلا ولش کن خوش باشید
    سلام امسال ساله اولمه مثله این دیونه ها اینور  اونور میرم خخخ دلشوره دارم ناموسا بگید  هرچند میدونم قبول نشدم ههههه
    جووووون ننتون باباتون نتایج رو زودتر اعلام کنید 
    ایشالله همه قبولیم خخخخ 
    بچه ها یه حسی بهم میگه هممون قبول میشیم نصف سوالای کنکورو نزدم بقیشم بگی نگی ولی بااین همه امیددارم و مطمئنم قبول میشم
    ڪی میاد جواباش مردیم از استرس شب وروز خواب و خوراک ندارم😢
    بجه هاهمه دولتی زدین؟
    اره اخه اگه اکثر انتخاب ها دولتی یا همشون دولتی باشن درصد قبولی تو یه دانشگاه خوب دولتی خیلی زیاد میشه .من ک همه انتخابام دولتی بوده
    باعرض سلام وخسته نباشیدتمامی زحمت کشان لطفاااااتاجایی ک ممکنه نتایجوزوداعلام کنین بی نهایت تشکر
    تف تو کنکور بخدا خواب ندارم ی هفتست از استرس  . من به گور عمم خندیدم رفتم رشته کامپیوتر 
    سلام خسته نباشید  لطفا هرچه زودتر نتایج رو اعلام کنین 
    منم کامپیوتری هستم  سال اولم هست ک کنکور شرکت میکنم پرچم کامپیوتر بالاس.......
    تو روخدا زود نتایجو بدین 
    جا داره از سکوت سنگین کامنتا استفاده کنمو بگم ... قالیشویی برادران قیاسوند به جز جعفر و محمد شعبه دیگری ندارد. و من الله توفیق

    سلام بچه ها 
    بچه ها من دیشب خیلی فکر کردم اینکه بیاید یه کمپین تشکیل بدیم نظرتون چیه ؟
    بذارید من برای تغییر فضا یه جوک بگم حال و هواتون عوض بشه
    یه روز یه روز نه یه شب یه شبم نه یه نصف روز اصلا ولش کن صلوات
    خخخخخخخ داداش جواد دمت گرم چقد خندیدم خخخخخخخخ الکی مثلا جکش خنده داش
    ابجی سحر من موافقممممممم
    شنوندگان عزیز توجه فرمایید شنوندگان عزیز توجه فرمایید پیرو خبری که از ستاد سازمان سنجش کشور اعلام شد ساعاتی پیش نتایج کنکور فنی سال 95 اعلااااااااااااااااااااااام نشد که نشد بخشکی ای شانس
    وقتی کامنتاتونو میخونم  خیلی روحیه میگیرم،ممنون از انرژی مثبت همه تون،امیدوارم هممون قبول  شیم ❤️🙏
    نامردا شما که بیشترتون کامپیوترین یه ذره امید داشتم که اونم ب فنا رفت
    بیانیه جدید بچه های فنی:
    در پی بی توجهی سازمان سنجش کشور به بروبچ فنی 
    و برای تسکین از بچه های فنی تقاضا میشه هر کجا هر کجا یعنی میگم هرکجا یعنی هر کجا بچه های نظری رو دید بگیرید زیر مشت و لگد هر چی شد پای من
    آقایون فنی مشت
    خانموهای فنی کشیدن موی سر به میزان لازم
    حق گرفتنیست یادتون باشه
    ایول داش جواد

    دوستان عزیز نگران و ناامید نباشید امسال نشد سال بعد ولی مطمعنم امسال همه قبولیم اونم با رتبه های تک رقمی و دو رقمی خخخخخخخخخخ 
    سلام دوستان منم کامپیوتر اندازه ی عدس اومید داشتم قبولشم همه کامنتارو خونده اومیدم رسید ب میکروب.الان دوساله پشت کنکوریم پارسال رتبم شد ۳۵هزار با این ۲۰تا جواب دادم.امسال ۱۵۰تا درس بود ک مطمنم زدم.ب اومیدوخدا قبولم اینم بگم امسال۳۴هزار نفر دولتی قبول میشه.اومید داشته باشید جوابام نیمه دوم شهریور میاد.
    خدا لعنت کنه این سازمان سنجش ووووووووووووووووووووو
    الان رفتم سایت سنجش نوشته که : سازمان سنجش کشور برای کنکوری های رشته های نظری ساعات خوشی را آرزو میکنید 
    برای فنی ها پشممممممممممممممممم آرزو میکند 
    شیطونه میگه برم زنگه سازمان سنجش و بزنم فرار کنما
    من خسته شدم ازبس به انتظار نشستم.پ این جواب کنکور کی میااااااد
    البته استرس ندارم .خخخخ احساس میکنم اکثر بچه ها قبول میشیم
    نگران نباشید
    جواد افرین کار خوبی میکنی...  شماره سازمان سنجش رو کی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم بفرستین. من باید ی صحبتی با این  عزیزاااااااااااان داشته باشم 
    021-84532245
    مرسی ابجی فاطمه
    وای پس کی جواب این کنکور مارو میدن مردیم از بس انتظار کشیدیم
    بچه ها من رشته ام حسابداری هست کسی میدونه تعداد داوطلباش چندتا هست تورو خدا اگه میدونید بگین 
    خخخخخخخخ دوستان خوشحال میشم ی سری به نگین گپ یا ماهی چت بزنید *ممنون از همه*
    من که رشتم الکترونیکه ..اینجا هم که اصلا الکترونیکی نیس 
    کنکور هم ندادیم ...با معدل میریم دانشگاه ..😂😂
    صد درصد قبولم😛😛
    سلام توجه کردین سازمان سنجش نسبت به ما فنی ها کلا بی تفاوته مثلا ما این همه استرس داریم اون چیزشم.....مارو حساب نمیکنه کلا ما فنی تخصصی ها تو همه جا حقمون ضایع میشه جواب کنکور سراسری رو15روزه زدن ولی ازما حدود یک ماه طول میکشه هرچند من دانشجو شبانه هستم و واسه روزانه کنکور دادم دارم از دلشوره میمیرم ولی شما چه دلی دارین خدا میدونه ............
    پرچم کامپیوتریا بالاس منم کنکور اولیم پس چرا جوابا رو نمیدن
    وای تواوج استرس کلی خندیدم دمتون گرم واقعا مافنیا چه هیزم تنی به سازمان سنجش فروختیم که باما اینکارو میکنن
    پرچم فنیا بالاس اوووووه ببین کجاس کسی میبینتش🙋🙋🙋🙋🙋🙌🙌🙌🙆
    ناموسن من استرس ندارم رشتم مکانیکه ۲۵ سوال خط زدم اصن همه قبول میشیم اینایی ک میبینی پشت کنکور میمونن خیلی .... ک اصن چیزی خط نزدن
    پرچم فنی بالا امیدوارم همتون قبول شین 
    واااااااااااااااااااااای نه 25که خیلی دیره
    وااااایییییی خدایاااااا چرا اینقدر دیر اخه این چه وضعشه دیگه ماداریم اینجا میمیریم از استرس 
    بچه ها کسی میدونه داوطلب خسابداری دختر چن نفر بوده داخل استان فارس

    وای منکه همش تو اینترنتم پس جوابا کی میان؟!!
    سلام دوستان من یه سوال مهم دارم اگه خدای  نکرده دولتی قبول نشیم نتایج دیر اعلام شه دانشگاه ازاد تااخرشهریور مهلت ثبت نامه تااون موقع باید جیکارکنبم ؟تروخدا رود جوابمو بدید واجبه
    فاطمه خانوم جوابای کنکور تا قبل مهلت ثبت نام موسسات غیر اتنفاعی میاد حالا گریم نیومد قبول میکنن ک ثبت نام کنی نگران نباش
    الهی حلواشونو بخوریم چرا نتایج رو اعلام نمیکنن...  راحت نشستن پشت میز بفکر ما نیستن  که از استرس داریم میمیریم این دیگه چه وضعشه ااااه...... 
    بابا سرویس کردین مارو من 3 شب دارم خواب میمونم قم قبول شدم دارم سکته میکنم خخ چرا واس بچه های نظری زودتر جوابش میاد؟؟اونا خونشون از ما رنگین ترر؟؟خوب ماام ادمیم تازه اونا دیپلم بگیرن هیچ کاره اند ما حداقل میتونیم وارد بازار کار بشیم بعد ب اونا بیشتر میرسین. از استرس مردیم خوب زودتر بگین دیگه.اخه نین ک ب بچه های فنی زیاد اهمیت میدن حتما اخبار اعلام میکنه ک کی نتایجو دادن. فقط واس نظریارو اعلام میکنه
    بچه ها نظری ها هم خیلی زود نبودن 25تیر امتحان داشتن 18مرداد جوابشون اومده ولی درکل خیلی بیشتر اهمیت میدن بهشون ایشالله همهههههههه اینایی که اینجا هستن از صمیم قلبم دعا میکنم که دولتی قبول بشید منم روش😁
    سلااااااااااااام بچه ها کی جواب کنکور میاد؟
    دارم از استرس میمیرم...
    سمی ایشالللللللللللله...  امیدوارم همگی دولتی قبول شیم...  الهی اونایی که درحق ما فنیا کوتاهی میکنند  ی ماه بدون حقوق سرکنند امین....  پرچم کامپیوتر وااااااا بالا 
    قربانت  بهار عزیزم بوس بوس 
    سلام بهار جون انشالله که قبولیم میشیم ولی فکر نکنم من قبول بشم  ولی خدا کنه قبول شم یعنی همه بچه های فنی قبول شیم
    سلام .خسته نباشین.ببخشید امروز از آموزشگاه ماهان کرج به مادرم زنگ زدن که پسرتون کنکور دادن ولی انتخاب رشته نکردن برای دانشگاه.ولی من تو شکم که هنوز پاسخ رتبه کنکور نیومده و معلوم نیس کجا میخام قبول شم چطوری انتخاب رشته باید کرد؟؟؟
    سایه جووووووونم ایشالله به کور یه چشم حسودا هممون قبول بشیم....  محمدرضا رشتت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فدات سمی جونم...  بوووووووووووووووووس کنج لبت
    سلاااام اقا اینجا گرافیکی نداریم نسل گرافیکیا منقرض شده؟؟؟دارم حس غریبی میکنم. 😭😭😭خسته شدم اخه اگه کنکور قبول نشم مجبورم شوهر کنم لطفا دعا کنید قبول شم. 😂😂😂الکی مثلا من از شوهر بدم میاد اخه کو خواستگار مجبورم بشینم تو خونه همش تو تلگرامو اینستا بچرخم. 😂😂😂
    اوه یادم رف بگم ایشالا ب امید خدا همتون قبول میشید منم ایشالا قبول میشم اگه اینجا کسی گرافیکی هس دسشو بیاره بالا. 😂😂😂
    راسی ى سوال بپرسم .😂😂😂معدل رو کنکور تأثیر میزاره ؟
    سلام الناز خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان با این روحیت هیول خداییش خودتم اقرار کردی شوهر پیدا نمیشه.............خدا ایشالله سازمان سنجش روهم بکشه که حقوق مفت کوفت میکنن الهی یبوست بگیرن بخرن زمین هوا برن ندونن تا کجا برن.....چی گفتم این جملم یه دقیقه سکوت داشت
    دو حالت بیشتر نداره یا قبول میشین یا قبول نمیشین با استرس الکی به خودتون اسیب نرسونید 
    کنکور امسال تربیت بدنی نسبت به8 سال گذشته فوق العاده سخت تربود..یکسال تمام خوندم اینم نتیجه ش..مطمئنم قبول نمیشم😢😢😢😢
    عاغا ناموسن 25 تا 30 شهریور خیلی دیره اخه ینی چی ما داریم اینجا از استرس هلاک میشیم چ وضعشه :| چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟ همیشه حق فنیا ضایع میشه نظریا انتخاب رشته کردن کم مونده دانشگاه هم ثبت نام کنن ما داریم انتظار نتایجو میکشیم اینجا :| اون از اخبار ک همش گزارش نظریارو نشون میداد چ موقعی ک تو کتابخونه درس میخوندن چ موقع کنکور اونوخ ما رفتیم کنکور دادیم هیچ گزارشی از فنیا نشون داده نشد ک هیچ تازه، هیچیم در مورد اعلام نتایج و چیزای نمیگن چ وضعشه؟؟؟؟ :| من شخصا اعتراض دارم شدید :| منقار پرنده ای ک شکسته بودو تو اخبار نشون دادن کنکور فنیارو نشون ندادن ینی ما اندازه منقار پرنده ارزش نداشتیم؟؟؟ اونم از مردم ک هی میگن کنکور فنی اسونه الان اگه ما قبول بشیم میگن کنکور فنی اسونه قبول شدن، قبول هم نشیم میگن این دیگه خیلی خنگه ادم تو فنی کنکور بده و قبول نشه :| باید فرهنگ سازی بشه بفهمن کسی ک فنی میخونه لزوما فهومش این نیس ک خنگه :| مردمم خیلی توهین میکنن:| کلا ما فنی بدبختیم  اون از سنجش اون از اخبار اینم از مردم:|
    ای چه وضعشه زینو مرده ولی نتایج کنکو نیومد

    سلام بچه ها ...میخوام بدونم چنددرصد معدل توکنکور تاثیر داره...مرسی
    من هنو نه کارناممو گرفتم نه مدرکمو پس چرانمیدن
    سمانه فک نمیکنی خیلی دیر شده؟ باید تا الان میدادن ک
    ای بابا خب بزارین کی میادش جواباش 
    مردیم بخدا از اسټرس و دل شورهہ
    وای بیست و پنجم خیلی دوره من میمیرم تا اون موقع ایشاا... به زمین گرم بخوری ای سازمان سنجش که اصلا به فکر ما فنیا نیستین 😪😪😪
    سمانه تو کنکور دادی؟
    پرچم ریاضی ها بالاست.رشته فقط مکانیک اونم سیالات دانشگاه های تاپ نشد هم برق...
    اره کنکور دادم امتحاناتهم قبولم ولی هنو مدرک نگرفتم مگه شماهاگرفتید؟؟؟😨😨😧😧😧😧😦😲😫😫😫
    خدابگم مدیرمونو چیکارنکنه خوبه که دخترشم رتبه۵تجربیه حتی یه کارنامه هم بهمون نداده😣😣😣😡😡😡😡😡😡
    چراکسی جواب رونمیده...لطفا جواب بدین ک چقدر معدل توکنکور تاثیرداره......
    اووووووف من فقط باید هرزگاهی بیام سر بزنم ببینم چه خبره اینجا کاش ی گروه میزدین  خخخ😃 ی حسی بهم میگه قبولیم چون نصفیا هم هستند اصلا یادشون رفته کی کنکور دادن و اصلا براشون مهم نیس
    زینب جان داخل فنی فکر نکنم معد تاثیر زیادی داشته باشه شاید بین 15تا 25درصد باشه 
    ممنون
    تووووووووو روووووووووو خدااااااااا زود تر اعلام کنید ۲۵ ام خییییییییییلی دیرهههههههههههه خاهش میکنم زود تر اعلام کنین😭😭😭
    سلاممممممم.خوبین همه..من برا همتون دعا کردم قبول بشین....
    برا منم دعا کنید...قبول بشم...
    زودتر جوابارو بگین مردیم از دلشوره...
    😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
    💖💖💖💖💖💖💖
    مرسی سمی جون...بازم تو
    ابجیااااا و داداشااااا خوشحال میشم ی سری به نگین گپ یا ماهی چت بزنید "ممنون از همه "ایشالله همه قبولیمممممممم
    اجی بهار اون شماره فقط برا شوخی بودا ی وقتی جدی نگیریش چون احساس کردم حرفت فقط ی شوخیه.بازم ببخشید
    وااااااااااااااااااااااااااای پس کی جواب میاد.پرچم گرافیکااااااااا بالاست
    نه اجی  جدی نگرفتم....  
    سلووووم وووی استرس نداشته باشید ایشالا همتون قبولید
    س،رشته ی من صنایع شــیمایی کنکور نداشتیم،حالا نتیجه چجوری اعلام میشه؟کی اعلام میشه؟فدااامداااتون
    سلام تروخدا یکی بگه جواب کنکور کی میاد مردیم دیگه از نگرانی این چه وضعشه که حتی سازمان سنجشم یه تاریخ دقیقو اعلائم نمیکنه اخه این همه بی تفاوتی نسبت به فنیااا ای خدا😭😭😭😭😭😭
    اجی زهرا فنی ینی بدبخت فنی زنی تو سری خور :O

    اره الان دیگ مطمن شدم فنی ینی بیـــــــــــــــــــــچاره😁😁😁
    سلام بچه ها من اصلا ریاضی رو  نزدم شما زدین؟
    واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 25شهریور خیلی دیره تورو خدا زود تر بزارین دیگه
    ای بابااا اقا معدل ترم اول زده باشیم و دیپلمو نزده باشیم اشکالی داره؟؟ فکنکنمااا...گرافیکیاااا 😍✌🙌
    معمار یعنی عشق / یعنی زندگی بی درده سر 
    حالا جوابا رو بدن یا ندن بازگشت همه به سوی آزاد است 😂❤
    سلامتی رشته های فنی که همیشه حقشونو نظری میخوره 😊✋
    سلامتی معماراا که هرچه بر روی زمین است در دستان سازنده اون هاست ❤✋📐
    سلامتی حسابداری ها که هرچقدم مغزشون کار کنه بازم فکر میکنن اخرش گند زدن اما نمیدونن که از ریاضی سخت تر تو دنیا نیست 👑❤
    سلامتی بچه های کامپیوتر  که قلبشون با صدای تیک تیک کلیدای کیبورد میتپه ❤💻
    سلامتی ساخت و تولیدی ها که دنیاشونو با ماشین تراشکاری میسازن 💛👌
    عشقین همه‌گی ✋❤
    اگه جواب اومد تلگرام به منم بگین علکین نرم آزاد ثبت نام کنم البته از بین ۳۸ تا انتخاب خو حداقل یکیوو قبول میشم دگه😂❤
    @sieur_di
    مگه میخوان چی کنن چطور نظرییا زودجواب کنکورشون اومد یکم بجنبن
    مهسا خانوم خب معلومه اشکال داره ..
    با شرط معدل امکان قبولی چقده

    سلام من معدلم 15/12هست
    با شرط معدل امکان قبولی چقده

    سلامتی بچه های کامپیوتر
    پرچم فنی مخصوصا کامپیوتریا بالاااااااااست
    دست جیغ هورااااااااااااااااااا
  • زینب ازبهمئی
  • سلام دوستان کنکوری

    من معدلم 18.62است زیاد تمایل ندارم قبول بشم به نظرتون حتما قبول میشم رشتم طراحی دوخت است



  • زینب ازبهمئی
  • سلام دوستان کنکوری

    من معدلم 18.62است زیاد تمایل ندارم قبول بشم به نظرتون حتما قبول میشم رشتم طراحی دوخت است



  • زینب ازبهمئی
  • سلام دوستان کنکوری


    من معدلم 18.62است زیاد تمایل ندارم قبول بشم به نظرتون حتما قبول میشم رشتم طراحی دوخت است



  • زینب از بهمئی
  • ببخشید این نظرم ارسال نشده بود چند بار زدمش ببخشید
  • زینب از بهمئی
  • طراحی دوخت کسی هس

    به نام آنکه معمار جهان است ✋❤

    دوستان گــــپ زدیم تلگرام✈
    به آیدی من داخل تلگرام پیام بدین✋
    یکم دوره هم باشیم  این آخریه که داریم از هنرجو بودن معاف میشیم 😞😀✋
    اینم آیدی: @sieur_di

    سلام
    من توی اخبار شبکه ی خبر شنیدم که 15 شهریور ماه نتیجه کنکور فنی حرفه ای کاردانی رو میزارن رو سایت
    خوشحال باشین که تا چند روز دیگه نتیجه ها میاد
    سلام زهرا لینک گروه تلگرامت ک اشتباهه ما زدیم خطا داد.لینکو بده تا بیایم 
    وای بچهای کامپیوتر اینجا چقد زیادن ب افتخارمون😉😉😉😉
    ب افتخار فنی ها😜
    مطمنی???
    همه قبولید خخخخ.۲۰۴هزار نفر شرکت کننده بود امسال .۲۷۰هزار پذیرش دانشجو .

    خودتون قضاوت کنید هاهاهاهاهاها.
    کسکشا زود باشین دیگه
    سلام نتایج چی شد ی نگاهی هم ب فنی ها بندازین بدنیست ماگناه داریم بخدا جواب حداقل زمان اشوبگین .....بدون تشکر
    تازه داریم عشق میکنیم لطف کنید جوابا رو یه ماه دیگه بندازید عقب:-)
    سلام.من شنیدم که گفتن امسال نتایج کنکور کاردانی و کار و دانش هماهنگ با اعلام نتایج دانشگاه های بچه های نظری و هنره...!یعنی 15 رشهریوره..
    آخه چرا باید انقدر طول بکشه؟؟؟
    اکه یه وقت نتایج اومد به ما هم خبر بدید بیام کارت شارجمون رو بگیریم
    شکیبا جان مطمئنی 15شهریور ..اونطوری ک باشه خوبه من ی جا خوندم نوشته بود23شهریورماه...
    🌹توجه🌹 توجه🌹 توجه🌹
    سایت سازمان سنجش زمان اعلام نتایج آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید را
    👈روز دوشنبه مورخ 95/6/15
    از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی
    www.sanjesh.org  
    اعلام کرد.
    @KonkorFani96
    ⭕️⭕️🔴⭕️
    سلام بچه ها اومده بودم این خبر خوش ک نتایج کنکور15 میاد بهتون بدم که خوتون میدونید.نگران نباشید همتون انشالله قبولید
    شماروخداااااااااا جوابارو بگین مردم از استرس دیگه جان هرکی دارین زودتر اعلام کنید نتایج دیگه ای بابا 
    مطمنین که 15میاد بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!!!!
    بله منم خوندم ک سازمان سنجش نوشته بود 15شهریور نتایج میاد....اخ جون ....
    لطفا جواب کنکور را هر چه سریع تر برسی نمایید
    نتیجه ها 15 شهریور میاد 
  • سعید اکبر اباد تهران
  • دیگه من بیخیال کنکور شدم خدایی دهنم سرویس شد اینقدر امروز فردا کردم من الان منتظرم جواب بیاد برم تو شرکت مشغول کار شم
    بچه ها ببخشید اینایی ک کنکورنداشتن نمیدونین باید معدلش چند بشه که دانشگاه قبولش کنه؟؟؟
    سلام بچه ها تو سایت کانون به نقل از سایت سنجش نوشته بود  نتایج کنکور 95 فنی و حرفه ایی 15 شهریور اعلام میشود 
    سلام
    من سال دومه ک شرکت کردم
    سال اول ک شرکت کرده بودم نتاج سی ام ب بعداومد
    ایشالا ک همه قبولیم
    ایشالا ک سازمان سنجش از نظری ها خیری نبینه ب ما متصل بشه
    بچه ها هر موقع اعلام کردن خبر رو حتم
    ا بدین 
    سلام  بچه ها ببخشید کسی میدونه که تعداد شرکت کنندگان گرافیک فنی چندنفر هستند .
     ممنون
    سلام سازمان چرا نوشته برا غیردولتیا؟
    اطلاعیه 7 استاد:
    اسامی پذیرفته شدگان کنکور 95 روز دوشنبه 15 شهریور ماه از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.
    بدبختانه من جو گرفتم فقط شریعتی و زدم باز باید سال دیگه کنکور بدم 😂😂😂
    اعلاک نتایج 15 شهریور ماه می باشد
    العبد
    از ساعت چند میاد جواب کنکور ....
    سلام من معدلمو موقع کارت ورود به جلسه عوض نکردم امکان داره منو حذف کنن میترسم حذفم کنن
    بچه ها نتایج از امشب ساعت۱۲میاد دیگه ؟؟؟؟؟
    بچها نتایج از امشب ساعت ۱۲میاد دیگه ؟؟؟؟؟؟

    اگر 15 هم بیاد ک خیلی خوبه!!!
    سلام فردا حتما جواب هارو میدن دیگه ؟؟؟ ای خدا خودت به خیر کن دارم میمیرم 
    من که قبول نمیشم
    نه فکرنمیکنم فردا بدن.بیستم ب بعد
    اخه نوشته غیردولتی و غیر انتفاعی
    Slam lotfn jvab konkor kardani be karshnasi to eelam konid mordim az esteres 😔😔😔
    وااااااییییییی بچه هاااااا یعنی دیگه فردا جوابا میدن من بلد نیسم چجوریه 
    هرکس جواباشو گرفت اعلام کنه که قبول شده یانه انشالله همتون قبول بشید منم همراتون😂
    انشالله
    توووووووووووووو روووووووووووووووووح عمه ش دو شبه فقط کارم شده گریه من قبول نشم بیچاره م کااااااااااااااااامپیوتریا هوای همو داشته باشیم
    امشب نمیاد فردا میزارنش.
    وای من هنوز امید دارم مگه میشه نزنن؟ایدیم تو تل1377 Goldokhma هرخبری شد بیاید پی وی بهم بگین مرسی
    چیشد پس این نتایج ای بابا
    چیشد پس این نتایج؟؟؟
    الان دوشنبه اس دیگه
    امروز که دوشنبس مگه مارو مسخره دارین ای بابا 
    چ وضشه اخه چرا جوابا رو نمیذارن؟؟؟؟
    اصن کی نتایجو میذارن خو الان 15 دیگ :|
    چرا هیچ خبری نیس تو سایت من دارم از استرس میمیرم
    گرافیکیا کجایین شمااااااا

    وای استرس ندین اولین سالم توروخدا جواب رو بدین 
    بابا ساعتو نگا..چراااااا نمیذاریییییییین..متنفرمممم ازتوووون😠😠😠😠😠
    عامو مسخرمون کردن ساعت سه ربع کم شد پس کی میزنن ، هر کدوم از بچه های کنکوری بیداره بیات وات ، حوصلمون سر رفت  09011831115
    باو کی گفته 15هم جوابارو میزارن تا 25الی30م هیش خبری نی خیالتون راحت بگیرین بخابین
    مسخرمون کردین خو شما که نمیتونین نگین 15هم فقط استرس میندازن تو وجود ما بدبختا
    هنوزخبری نشد 

    مگه میشه بگن 15بعدبیان25بزنن..وقتی ی چیزی رو اعلام میکنن بایدبه موقع انجامش بدن..


    سلام تو رو خدا زود تر جوابارو بدید
    یعنی هم خاک تو سر این سنجش 
    حالا اگر این ازمون های سنجش مسخره بود به ماه نکشیده جواب میدادم حالا رسیده ب کنکور روزشم معلوم کردن ولی نمیزارن بازیشون گرفتع
    اعلامممممممممممممممم کن بخدا تحملشو داریم
  • زینب از بهمئی
  • سلام دوستان

    مگه میشه امروز نتایجو نزنن من دقققققق کردم از استرس

    میزنن ولی وقتی قلبمون از کار افتاد میخوان هیجانیش کنن
    واقعامسخرست یعنی چی میگن ۱۵ جواب میادبعدمیزنین ۲۵ به بعدخب نظرشمامنی که ازیه شهردورقراربرم جای تواون روز۲۵ که شماجواب میدن من به کدوم کارم برسم مدرکم جم کنم یاوسایلم واقعامتاسفم 
    واقعا هیچ راهی نیس امروز جوابارو بزنن؟؟؟😣😣😣😤😤😔😔😔
  • مریم _دختردریا
  • نه سهیلاجان مگه ندیدی زدن ۲۵ تااون موقعه هم به دردخودشون میخوره
    کجازدن پس چرا من ندیدم
    دوستان امروز نتایج رو میگن فقط هنوز ساعتش معلوم نیست
    Kirm to sanjesh😒
    زنده باد کامپیوتر👋👋👋👋👋
  • زینب از بهمئی
  • میگم شاید بعداز ظهر بزنشون

  • زینب از بهمئی
  • ولی تو سایت نزدن که 25میاد

    جواب عصر میاد
    البته بستگی داره عصر از نظر سنجش کی باشه:| 
    بابا بخدا مردم ازاسترس کی میزارن ادمو مسخره کردن 
    ای بابااسکول شدیم رفت 
    ای بابااسکول شدیم رفت 
  • مریم _دختردریا
  • سهیلاجان همین بالاباخط قرمزنوشته که ۲۵ الی ۳۰ شهریورمیاد😢😢😢😢😢
    ولی سایت سنجش زده15
    بچه ها شماره ی سازمان سنجشو کی داره یه تکی بزنیم تاشاید بفهمن ماهم زنده ایم وهنو نمردیم شاید که باشد نتایجو اعلام کنن
  • زینب از بهمئی
  • مریم خانم اصلش تاریخه ک داخل سایت سنجش زده
    بچه ها شبکه خبر اعلام کرده امروز عصر حتما میذارن
    به قوله سارا عصرشون کی باشه خدا میدونه
  • زینب از بهمئی
  • اقا عرفان منم با نظرتون موافقم


  • مریم _دختردریا
  • واعلام نتایج کنکور فنی وحرفه ای وکاردانش  در سال 1395 هم  در 25 الی 30  شهریور ماه می باشد. 
    این متنی هست که بالانوشته 👆
    اگه قرار باشه تا سی ام جوابارو بگن پس کی ث
    بت نام کنیم؟؟؟
    تو سایت گفته 15 .احیانا 2ظهر بیاد یا 6عصر قبلا هم اینجوری شده
  • مریم _دختردریا
  • منم نمیدونم خداکنه بیادولی بالااینطوری نوشته بودکه ۲۵ میاد
    زنگ هم زدم به مدیرمون گفت هفته اخرشهریورمیاد
    چرا اینقد ذوق زده اید برید خودتون برسیش کنید،من که برسی کردم 97درست17غلط دوستان رتبه ی منو 1تا10در نظر بگیرید،امیدوارم شمام به پای زحمتایی که کشیدین جوابتونو بگیرید،موفق باشین

    سلام بچه ها مثل این ک هنوز جواب کنکور نیومده  ....آخه ما چه گناهی کردیم رفتیم فنی...آخه چرا اینقد ما رو سر کار میزارن

    آقا محسن معلومه خیلی خر خونی کردید هههه
    خسته نباشید اموزشکده هفت استاد اعلام کرد که امروز عصر از ساعت 2به بعد منتظر جوابا باشید
    نتایج رو زدن بدووووووووییین 






























































    الکی گفتم😂😂😂😂
    سلام بچه ها چه جوری نتایج رو ببینیم باید بریم کافی نت برا نتیجه ؟
    آرمیدا آزار داری دختررررر😡😡😂😂
    سلام بچه ها
    اگه ما فنی ها مهم بودیم توی اخبار اعلام میکردن
    ولی اگه این نظریا بودن که صدبار تو اخبارو سایتو...میگفتن. واااالااا

    آره بخدا حالا ما باید بریم کافی نت ها ببینیم کی نتایجو زدن حرفشون راسته یا دروغه 
    خیلی داره در حقمون ضایع میشه
    کافی نت نمیخواد :| 
    پس چطور نتیجمونو ببینیم
    با هرچی الان اومدی اینترنت
    نتایج نمیاد که شمام به فکر کافینتین
    ساعت 2/30پس کووووو؟؟کجااااااست؟؟
    درنظرسازمان سنجش مافنیا قشر بی سواد جامعه رو تشکیل میدیم😡😡
  • مریم _دختردریا
  • چتونه شمامیگم ۲۵ میادعجبااون بالاباخط قرمزنوشته زنگ زدم اموزش وپروش اشناداشتم گفت هفته اخرشهریورمیادحالاهی شماناله کنین مگه کسی به فریادتون میرسه
    فنی انتخاب کردیم بایدبدبختیم بکشیم 
    من اگه این نظامواموزشوسنجس دستم بهش برسه....😡😡😡😡
    Dolati shz 💦👌😻 memari
    سلام من رشتم حسابداریه تو رو خدا زودتر اعلام کنین جوابارو مردیم از دلشوره😢دلشورهممنون میشم اعلام کنین😘😘😘
    اومد
    میگم بیای همتون شمارهاتونو بدین یه گروه تلگرامی میسازیم بهتر خبر میدیم
    motahere khnum saate 14:30 elam kardan
    بچه ها لطفا جواب بدین
    چجوری باید رتبه هامونو ببینیم؟
     ما فنی ها باید هوای همو حتی وقتی تو دانشگاه رفتیمم داشته باشی آخه سوال زیاد اینم شماره منه 09032510405 یکی درست کنه منوهم ببره فقط تلگرام بای منم کامپیوتریمرموفق باشید رفیقا 
    e jdi pa man didam k elam nashode bod ???
    من دولتی شیراز شبانه اوردم
    برید شما هم بگید
    vay agha farhad chQad  ajoli asan dars khondi rafti bara konkor
    sami jon chtori bayad bbiniiiiiiiiiim khob
    ...yki javabamo bd dg
    aloooooooooooo khaharan baradaran javab man bichararo bdin dg
    Motahareهرچه باشه یه دانشگاهی که میاریم چه خوب چه بد 
    مطهره بزن sanjesh.org قسمت کاردانی فنی حرفه ای میبینیش با کد رهگیری اطلاعاتی ک موقع ثبت نام بهت دادن تو یه برگه وارد شو
    رفتم تو اون سایت ولی کد رهگیریمو گم کردم😭😭😭😭😭
    مال من زدن مردود یعنی چی آخه نامرداااا یعنی درنیومدم ماماااااا
    پ رتبه من چی شد ؟ یکی ج بده خو چرا زدن مردود واسه من
    سلام منم برق صنعتی روزانه سنندج قبول شدم واسه همتون آرزوی موفقیت میکنم
    خب حتمن هیچی درست نزدی دگ پریا جون 
    حالال بگید ک من چیکار کنم کد ندارم؟؟؟؟؟؟
    میثم من تا اون قسمت کاردانی فنی حرفه ای رفتم باید برم اعلام نتایج؟؟؟ هر چی روش میزنم نمیشه.
    سارا بعثت بودی؟؟ حسابداری؟؟؟
    راستی اونی ک فرستادم برا میثم بخونش دگ حال ندارم تایپ کنم نمیشه وارد شم.
    فرهاد ی دانشگاهی میاری دیگ چ خوب چ بد؟؟؟
    موفق باشی دوستم......
    🙄دولتی روزانه شیراز - معماری
    مطهره اینو کپی کن 
    http://srv2.sanjesh.org/p_krn/index.php/krn_fani_result95/fani_final_sal95/krn/
    سلام دوستان پذیرش من براساس سوابق تحصیلی بود و اصلا آزمونی ندادم.الان زده مردود یعنی چی؟؟؟
    سلام کو پس نتایج 
    بچه ها گلستان آوردم.
    غیر انتفاعی گرگان.
    سارا مرسی عزیزم زدم.
    نگفتی بعثت بودی؟؟؟؟
    بعد از قبولی باید چیکار کنیم؟؟؟
    ن بعثت نبودم
    هیچی برو برا ثبت نام دگ
    من ک افتاده دارم چکار کنم شهریورم قبول نمیشم اشکال ک نداره غیر انتفاعیه دگ ؟؟؟؟
    ببخشید من چطور باید جواب کنکورم و بدونم یکی کمک کنه دیگه 
    z.m
    برو
    sanjesh.org
    قسمت کاردانی فنی حرفه ای بعد کد رهگیریتو بزن میبینی
    farhadچی شد کدوم دانشگاه آوردی؟؟؟؟
    hadis 
    گفتی قبول نمیشم!!!! شدی یا ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام،مطی خوبی ،کجا قبول شدی من افتادم حکیم جرجانی
    سلام ممحثه جان منم افتادم گلستان.
    سلام محدثه جان منم افتادم گلستان.
    بچه ها رفتین چرا گمو گور شدین ک 
    سلام سارا خوبی اولویت اول دوم چی زدی؟؟؟
    (محدثه)
    مگ هر کی سبیل داره باباته این ک اون سارا نیس😂😂😂😂😂
  • مریم _دختردریا
  • من دانشگاه دولتی بوشهرقبول شدم 😍😍همون که خودم میخواستم خودم هم جنوبیم دارم ازخوشی میمیرم😜😂😂😂
    .....vay maryam jon mobarakt bashe
  • مریم _دختردریا
  • (motahare)
    مرسی فدات 😚
    (maryam_dokhtar darya)







    .....Qorbont azzm boooooooos
    ...bache konkori ha harki gorganie 💏💏💏💏💏(booos)bfrste
    سلااااااااااام بچه ها خوبین امیدوارم همتون اونچیزی ک میخواستین شده باشه منم قبول شدم .دانشگاه دولتی گلستان
    iQ 
    golstan ghir entfahie
    (فاطمه)
    کس هس
    بچه هااااااااااااااا خب رتبمونو ننوشته ک از کجا باید بدونیم اخه؟ اصن درصد درسارم ننوشته فقط دانشگاهی ک قبول شدیمو نوشته اه
    رتبه 18 شهریور میگن
    سلااااااااااام بچه هاااا
     منم دولتی روزانه مشهد قبول شدم خیلی خوشحالم خیللللللی.

    سلام بچها من اصلا غیر انتفاعی نزده بودم فقد دولتی زده بودم رفتم دیدم نوشته مردود ینی چی؟؟؟جواب دولتی با غیر دولتی فرق میکنه یا یکین تو رو خدا یکی جواب بده
    سلام میشع بگین رتبه رو از کجا بایسی بفهمیم؟
    برو باو چرا خودشه ،،،
    منم غیرانتفاعی حکیم جرجانی قبول شدن گرگان 
    ولی من دولتی میخوام😢😢
    إنشاءالله سال دیگه میرم دولتی ماعده 
    .bach ha javab rotbe ha goftan 18 om b bad miad
    ????divone yani nmikhay bri danshga
     baz shayad sal dg Qabol nashi k
    (محدثه)
    ,slm bachha  sobton bkeir
    har vagh rotb ha ro goftan b manam bgin
    بچه ها منم روزانه اردبیل قبول شدم همونی که می خواستم
  • زینب از بهمئی
  • سلااااااامممممم

     

    بچه ها منم روزانه یاسوج قبووول شدم همونی ک میخاستم اولویت اول

                                                                                      

     

    سلام خسته نباشید


    سلام بچه ها من جوابمو دیدم خیلی خوشحالم روزانه همدان قبول شدم فقط یه مشکلی که هست قبل از کنکور مدرسه کارنامه دانش اموزان نداد گفت باید نمره کارورزیتون بیاد الان من باید چیکار کن اگه دانشگاه قبولم نکنه تو رو خدا جوابمو بدید
    سلام,خیلی خوشحالم که قبول شدم ارزوی موفقیت دارم به همه ی شما دوستان عزیز
    من رشتم معماریه..طبری بابل قبول شدم..با ارزوی موفقیت برای همههه😍
    بچه ها خواهش میکنم جوابمو بدین دارم دیونه میشم
    سلام نتایج کاردانی به کارشناسی هم اومده یان؟
  • مریم _دختردریا
  • (تنها)
    بروجایی که درس میخوندی بامدیریامعاون مدرستون حرف بزن تاگواهی بهت بده بری واسه ثبت نام این که کاری نداره توترسیدی 
     من قبول شدم آرزوی موفقیت
    سلام Motahareببخش که یاد نکردم منم دولتی همون دانشگاهی که میخواستم آوردم 
    سلام
    دولتی روزانه خوانسار قبول شدم
    ایشالا همه موفق بشن

    سلام . من دولتی روزانه شیراز قبول شدم . کسی دولتی روزانه تهران رشته معماری اورده که بخاد بیاد شیراز . باهم جابه جایی انجام بدیم ؟ تو رو خدا اگه کسی هست . بگه .
    (دختر دریا)

    ممنون که جوابمو دادی
    بچه ها من منظورم معدل ترم اولم هست چون بعد از کنکور مدرسه به ما کارنامه داد برایه ثبت نام مشکلی ایجاد میشه
    درود
    محمدحسین بابایی فرد هستم از همدان دوروز پیش نتایج کاردانی اعلام شد اما متاسفانه هنوز کارشناسی رو اعلام نکردن رشتم نرم افزار هست و کاردانیم رو گرفتم توصیه ای که بهتون دارم اینه که با برنامه ریزی برید جلو من دوستایی داشتم که هشت ترمه شدن و اخراجشون کردن .
    سلام farhadجان ساعت خواب بده دو روز باشه دوستم موفق باشی...😘😘😘
    farhadخوش بحالت من غیر انتفاعی گلستان آوردم.دوسش ندارم شایدی رفتم آزاد دگ دولتی ک نیاوردم.
    بچه ها نمیدونید رتبه ها کی میاد؟؟؟
    سلام به همه و تبریک به اونایی که قبول شدن کسی نمیدونه نتایج کاردانی به کارشناسی کی میاد ? من مردم از استرس 
    رتبه ها چطور  باید نگاه کرد؟
    sJ
    فهمیدی ب مام بگو عزیزم.
    محدثه
    سلام عزیزم چطوری ،کجا افتادی؟؟؟
    تنها
     ن عزیزم مهم معدل خردادته ب دی ربتی نداره زیاد نگران نباش گلم برو مدرسه گواهیتو بگیر ببر دانشگاه.😜😜😜
    بچه هااااااا رتبه هاتون چند شد 
    تو دیدی رتبتو؟؟؟؟
    (سمی)
    ممنون که جوابمو دادید فقط یه مشکلی که هست منظورم معدل ترم اول بود چون من تا موقع کنکور کارنامه نداشتم معدل ترم اخرمو ثبت کنکم ممنون میشم اگه جوابمو بدید ترو خدا برام دعا کنید.
    تنها
    عزیزم مگ دولتی آوردی؟؟؟
    اره
    بچه ها برام دعا کنید برایه ثبت نام هیچ مشکلی پیش نیاد
  • مریم _دختردریا
  • بچه هاکارنامه هااومده توسایت 
    خب پس اگ افتاده  شهریور ک امتحان دادی بایدتاآخر شهریور کارنامتو بگیری وگره یا حذف میشی یا می افتی ورودی بهمن
    مریم -دختر دریا
    عزیزم تو چ سایتی باید رف چطور باید ببینیم؟؟؟
    بگو بهم خواهشا
    نه من خرداد امتحان دادم میخوام بدونم معدل ترم اول باشه دانشگاه قبولم نمیکنه
  • مریم _دختردریا
  • سایت اموزش وسنجش 
    ن چونک دانشگاه دولتی قبول شدی باید کارنامتو تا آخر شهریور بگیری چون موقع ثبت نام کنکور نوشته ک تا آخر شهریور موفق ب اخذدیپلم میباشم اگ غیر انتفاعی بود مشکلی نداش حالا هم نگران نباش شاید بتونی ورودی بهمن بری.
    تنها...
    مریم دختر دریا
    میدونم تو کدوم قسمتاش؟؟؟؟
    بچه اگه برای تکمیل ظرفیت چیزی شنیدین حتما بگین باشه؟
    ok
    مهلا
  • مریم _دختردریا
  • همون جای که رفتی نتیجه کنکورت دیدی الان کارنامت هم پایینش گذاشتن 
    متوجه شدم صب دیدم عزیزم مرسی،
    فدات😘😘😘
    کسی زاهدان قبول شده ؟
  • مریم _دختردریا
  • بچه شنبه که تعطیله بدم گفتن بیاین واسه ثبت نام دانشگاه الان من چیکارکنم برم یانه ؟
    مریم-دختر دریا
    باهوش 1شنبه تعطیلی هس
  • مریم _دختردریا
  • خوب شایدمن نتونم شنبه برم تکلفم چی میشه ؟؟چه مدارکی باخودم ببرم؟
  • مریم _دختردریا
  • بچه واسه ثبت نام وپول میگرن ؟اگه میگرن چقدرهست؟
    سلام من دانشکده باهنر زاهدان قبول شدم  
  • مریم _دختردریا
  • بچه هاجواب منوبدین دیگه👆😢😢😢
    خوب بستگی داره دولتی قبول شدی؟                                                                                                                                                           دختر دریا                                                         
    برو تو سایت دانشگات همه مدارکارو نوشته برایه دولتی فقط خوابگاه پول میگیره2000000 ریال
  • مریم _دختردریا
  • اره دولتی شبانه قبول شدم میشه بیای تلگرام من یه کم سوال دارمmary6930
    سلام مبارکت باشه،موفق باشی
    میلاد۳
    سلام یکی ک از کنکور فنی و تکمیل ظرفیت خووووووب با خبره بیاد تلگرام پی وی م@Goldokhmal1377
    اگه ایدیمو باهاش مشکل دارین شمارمو بدم واجبه بچه ها
    بچه ها مگه برای تکمیل ظرفیت اعلام کردن؟
    ki gofte elam kardan
    کوثر
  • مریم _دختردریا
  • واقعاانصاف نیست من رفتم دانشگاه میگن شهریت ۸۰۰ هزارتومن هست واسه خوابگاه هم باید۲۵۰ هزارتومن بدی خومن میرم ازاددیگه چراخوندیم واسه دولتی
    مریم-دختر دریا                                                                                   خب شبانه قبول شدی دیگ روزانه ک نیس                                آزد1600میگیرن                                                                                   من رفتم براثبت نام غیر انتفاعی گفتن 950 میگیرن
    بچه ها اعلام ظرفیت کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام به همگی تبریک میگم 
    کسی اطلاع داره نتایج کاردانی به کارشناسی کی میاد؟
    درضمن پرچم بچهای طراحی دوخت بالاااااااااااست
    سلام من پارسال کنکور دادم ولی نرفتم فقد یه سوال مونده که این کنکور من بدون ازمون هستش امسال ،جواب این کنکور بدون ازمون کیه هرکی زمانشو میدونه بگه ؟
    بچه ها اعلام ظرفیت نکردن؟؟؟؟کسی خبرنداره؟؟
    سلام
    یه سوال دارم
    کسی اینجا کنکور تربیت بدنی داده؟ پذیرشش با شرط معدله یا با کنکور؟!؟!؟!؟
    سلام خسته نباشید . میخواستم بپرسم جواب کنکور دولتی کاردانی فنی و حرفه ای(نرم افزار) اومده؟؟؟اگه نیومده کی میاد ؟؟؟
     Slm azizan 
    Ghazal jan manam nmidonam golam
    جواب کنکور رو زود تر بفرستین ممنون میشم
    پارسال ک ۲۲مرداد ازمپن دادن ۱۵اومده بعد مایی ک ۱۳مرداد ازمون دادیم هنوز نیومده انصافو اخه :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی